DENIOS s.r.o
Na Jelence 1330
386 01 Strakonice

Tel.: +420 383 313 224-7
Fax: +420 383 323 217
E-Mail: obchod@denios.cz
Internet: www.denios.cz

Digitální nákup s DENIOSem

V dnešním uspěchaném světě obchodu je klíčem k úspěchu efektivita. A právě zde vstupují do hry systémy elektronického zadávání zakázek.

Felix Förster, Head of Key Account Management v německém DENIOSu, v následujícím rozhovoru přináší přehled možností a výhod digitálního nákupu ve společnosti DENIOS.

Jaké výhody nabízí e-procurement ve srovnání s tradičními metodami zadávání veřejných zakázek?

Felix Förster: Stručně řečeno, automatizace nákupních procesů nabízí řadu výhod. Především umožňuje rychlejší zadávání zakázek, protože celý proces lze řešit elektronicky. To šetří čas a výrazně snižuje byrokratické úsilí a zároveň snižuje procesní náklady. To podporuje udržitelné zadávání zakázek a zajišťuje soulad s pokyny pro dodržování předpisů.

Jakou roli hraje udržitelnost v kontextu elektronického zadávání veřejných zakázek?

Felix Förster: Společnosti si čím dál více uvědomují, že jejich rozhodnutí o nákupu mají přímý dopad na životní prostředí, společnost a dlouhodobé firemní cíle. Elektronické zadávání veřejných zakázek může hrát zásadní roli v rámci podpory udržitelnosti při zadávání veřejných zakázek a působí jako skutečný převrat. Informace o dodavatelích a produktech jsou transparentní a rychle dostupné. Jako ekologicky orientovaná společnost se DENIOS zabývá především udržitelností, a proto se snaží do svého sortimentu zahrnout CO2-neutrální produkty a zároveň neustále rozšiřuje svůj sortiment. S digitálním katalogem je i cílený výběr CO2-neutrálních produktů pro zákazníka dětskou hrou. Elektronické zadávání veřejných zakázek navíc usnadňuje provádění politik a standardů zaměřených na udržitelnost přes hranice států. Společnosti mohou smluvně zavázat dodavatele k dodržování určitých ekologických nebo sociálních norem. To vede k udržitelnějšímu řízení dodavatelského řetězce a celkově pozitivnějšímu dopadu na životní prostředí.

K udržitelnosti přispívá také snížení spotřeby papíru a zdrojů. Digitalizací procesů objednávání a fakturace mohou společnosti významně snížit potřebu fyzických dokumentů, což nejen šetří náklady, ale také snižuje dopad na životní prostředí.

Jaké jsou výhody implementace katalogu DENIOS do systému elektronického zadávání zakázek?

Felix Förster: DENIOS jakožto výrobce nabízí velkou výhodu přímého nákupu bez prostředníků. Tak zákazník získá ty nejlepší podmínky. Individuální zohlednění interních nákupních procesů je pro DENIOS samozřejmostí. Přístup k celému portfoliu produktů je možný bez omezení. Navíc vždy máte možnost odborného poradenství od našich specialistů. Zaručujeme aktuálnost a právní soulad produktových dat. Naše produktová data vás přesvědčí svou vysokou kvalitou v multimediálních formátech (texty, obrázky/grafika, videa a dokumenty), které jsou průběžně optimalizovány produktovým managementem.

Zahrnuty jsou také odborné znalosti z brožur a průvodců DENIOS. Data jsou vytvořena v 15 jazycích a přizpůsobena místní legislativě. Další výhodou je také záruka na údržbu a náhradní díly. Produkty jsou navíc dodávány přímo z místa výroby a nevyžadují další dodávky zprostředkovateli, což je přínosem v rámci udržitelnosti. DENIOS je také propojen s největšími světovými poskytovateli e-procurement/P2P a může rychle a snadno implementovat individuální požadavky.

Co je třeba k implementaci katalogu DENIOS do systému elektronického zadávání zakázek?

Felix Förster: S DENIOSem je integrace dat řízená rozhraním do elektronického nákupního nebo objednávkového prostředí zákazníka rychlá a snadná. Využít lze celou šířku pásma automatizace, včetně kompletního propojení P2P a auditně průkazné dokumentace účetních procesů. Disponujeme profesionálně spravovaným vlastním systémem správy informací o produktech, který spolehlivě a automaticky poskytuje data v požadovaném klasifikačním standardu a výměnném formátu. Úspory procesních nákladů z DENIOSu dokonce přenášíme na naše zákazníky formou úsporného bonusu, navíc za speciálních podmínek, které závisí na příslušném nákupním množství.

Až bude dosaženo plné úrovně automatizace, nebude osobní poradenství zbytečné?

Felix Förster: V žádném případě! Přes veškerou snahu o automatizaci nelze osobní poradenství nahradit. Ochrana osob a životního prostředí závisí na vhodných ochranných opatřeních a ta zase na individuálním posouzení rizik. V úvahu je třeba brát i mezinárodní rozdíly v legislativě. Není náhodou, že poradenské služby jsou pevným pilířem uceleného portfolia služeb společnosti DENIOS. Ty lze poskytovat mnoha způsoby, ať už prostřednictvím chatu, telefonu, online setkání nebo konzultací na místě. Zákazníkům jsme také kdykoli k dispozici v našem sídle v Bad Oeynhausenu pro jednání nebo prohlídku výroby. Chceme za každou cenu vyloučit chybné objednávky a poskytnout našim zákazníkům ty nejlepší možné odborné znalosti a služby. Protože máme velmi širokou základnu, známe velmi dobře požadavky nejrůznějších odvětví a oborů a můžeme poskytnout odpovídající reference.

Váš závěr ohledně používání systému e-procurement?

Felix Förster: Automatizovaný systém P2P snižuje riziko zbytečných nákladů a úsilí ve srovnání s manuálními procesy zadávání zakázek a zároveň zvyšuje transparentnost, dodržování předpisů a rychlost získávání zdrojů. Kombinace elektronického zadávání veřejných zakázek a udržitelnosti vede k pozitivním změnám ve způsobu, jakým společnosti organizují zadávání veřejných zakázek a jak přispívají ke globální agendě udržitelnosti. Řada největších mezinárodních společností v chemickém, automobilovém a potravinářském průmyslu již plně využívá výhod kompletní automatizace P2P s DENIOSem. S 18 lety zkušeností v oblasti e-businessu a více než 20 000 produkty je DENIOS jednoduše ideálním partnerem pro bezpečnostní vybavení provozů a bezpečnost práce v rámci elektronického zadávání zakázek.

Více informací k tématu e-procurement v DENIOSu

Chtěli byste se dozvědět více o elektronickém zadávání veřejných zakázek? Podívejte se na následující stránku, kde se dozvíte vše o vašich výhodách a úsporách, našich partnerech a možnostech, jak nás kontaktovat.

Rádi vám poradíme!

Náš zkušený tým zodpoví všechny vaše dotazy ohledně výhod systému e-procurement. Na co klademe zvláští důraz? Abychom vám poradili takové řešení, z nějž budete mít co největší prospěch.

Kontaktujte nás 800 383 313

Více k tématu

Případy z praxe

Success Story - DENIOS sichert sich Liefervertrag mit der Deutschen Bahn

Der DENIOS SE aus Bad Oeynhausen ist es gelungen, ihre Geschäftsbeziehungen zur Deutsche Bahn neu aufleben zu lassen – das Unternehmen aus dem nördlichen NRW ist seit Februar Hauptlieferant für sicherheitsrelevante Betriebsausstattung. Durch diesen Rahmenvertrag hat die Deutsche Bahn für die kommenden Jahre einen kompetenten und zuverlässigen Partner an ihrer Seite, wenn es um die Belieferung von Produkten rund um den Arbeitsschutz geht.

Číst více
Příběh úspěchu

Success Story DMK Group - Brandschutzbeauftragten Schulung 2022

Zum wiederholten Male nutzen die DMK Mitarbeitenden für ihre interne Fortbildung den Veranstaltungsort DENIOS. Der zuständige DENIOS Key Account Manager hat in Zusammenarbeit mit DMK ein zweitägiges Programm auf die Beine gestellt. Sehen Sie den DMK Expert Environmental, Health, Safety & Security im Interview, in dem er ein Resümee über die Zusammenarbeit beider Unternehmen zieht.

Číst více
Příběh úspěchu

Praxistage bei Salzgitter Flachstahl GmbH

Das Key Account Management von DENIOS hat seinen wertvollen Kunden Salzgitter Flachstahl GmbH eine maßgeschneiderte Betreuung bei seiner internen Hausmesse geboten. Mit vollster Unterstützung hat Jakob Hoffmann, zuständiger Key Account Manager und das Marketing ein Konzept ausgearbeitet, bei dem die Mitarbeiter von Salzgitter tatkräftig mitmachen konnten.

Číst více
Brožura

Key Account Management

Eine Übersicht aller Vorteile und Leistungen für DENIOS Großkunden.

Číst více
i

Technické informace na této stránce byly sestaveny pečlivě a podle našeho nejlepšího vědomí a svědomí. Nicméně DENIOS nepřebírá žádnou záruku nebo zodpovědnost jakéhokoli druhu za aktuálnost, úplnost a správnost a to ani vůči čtenáři, ani vůči třetím osobám. Použití informací a obsahu pro Vaše vlastní účely je proto na Vaši zodpovědnost. V každém případě dodržujte místně a aktuálně platnou legislativu.

Přihlásit se
Rádi vám poradíme!

Zavolejte nám nebo nám napiště, ozveme se vám co nejdříve!

Po - Pá: 07:00 - 15:00