V dnešním uspěchaném světě obchodu je klíčem k úspěchu efektivita. A právě zde vstupují do hry systémy elektronického zadávání zakázek.
Felix Förster, Head of Key Account Management v německém DENIOSu, v následujícím rozhovoru přináší přehled možností a výhod digitálního nákupu ve společnosti DENIOS.
Felix Förster: Stručně řečeno, automatizace nákupních procesů nabízí řadu výhod. Především umožňuje rychlejší zadávání zakázek, protože celý proces lze řešit elektronicky. To šetří čas a výrazně snižuje byrokratické úsilí a zároveň snižuje procesní náklady. To podporuje udržitelné zadávání zakázek a zajišťuje soulad s pokyny pro dodržování předpisů.
Felix Förster: Společnosti si čím dál více uvědomují, že jejich rozhodnutí o nákupu mají přímý dopad na životní prostředí, společnost a dlouhodobé firemní cíle. Elektronické zadávání veřejných zakázek může hrát zásadní roli v rámci podpory udržitelnosti při zadávání veřejných zakázek a působí jako skutečný převrat. Informace o dodavatelích a produktech jsou transparentní a rychle dostupné. Jako ekologicky orientovaná společnost se DENIOS zabývá především udržitelností, a proto se snaží do svého sortimentu zahrnout CO2-neutrální produkty a zároveň neustále rozšiřuje svůj sortiment. S digitálním katalogem je i cílený výběr CO2-neutrálních produktů pro zákazníka dětskou hrou. Elektronické zadávání veřejných zakázek navíc usnadňuje provádění politik a standardů zaměřených na udržitelnost přes hranice států. Společnosti mohou smluvně zavázat dodavatele k dodržování určitých ekologických nebo sociálních norem. To vede k udržitelnějšímu řízení dodavatelského řetězce a celkově pozitivnějšímu dopadu na životní prostředí.
K udržitelnosti přispívá také snížení spotřeby papíru a zdrojů. Digitalizací procesů objednávání a fakturace mohou společnosti významně snížit potřebu fyzických dokumentů, což nejen šetří náklady, ale také snižuje dopad na životní prostředí.
Felix Förster: DENIOS jakožto výrobce nabízí velkou výhodu přímého nákupu bez prostředníků. Tak zákazník získá ty nejlepší podmínky. Individuální zohlednění interních nákupních procesů je pro DENIOS samozřejmostí. Přístup k celému portfoliu produktů je možný bez omezení. Navíc vždy máte možnost odborného poradenství od našich specialistů. Zaručujeme aktuálnost a právní soulad produktových dat. Naše produktová data vás přesvědčí svou vysokou kvalitou v multimediálních formátech (texty, obrázky/grafika, videa a dokumenty), které jsou průběžně optimalizovány produktovým managementem.
Zahrnuty jsou také odborné znalosti z brožur a průvodců DENIOS. Data jsou vytvořena v 15 jazycích a přizpůsobena místní legislativě. Další výhodou je také záruka na údržbu a náhradní díly. Produkty jsou navíc dodávány přímo z místa výroby a nevyžadují další dodávky zprostředkovateli, což je přínosem v rámci udržitelnosti. DENIOS je také propojen s největšími světovými poskytovateli e-procurement/P2P a může rychle a snadno implementovat individuální požadavky.
Felix Förster: S DENIOSem je integrace dat řízená rozhraním do elektronického nákupního nebo objednávkového prostředí zákazníka rychlá a snadná. Využít lze celou šířku pásma automatizace, včetně kompletního propojení P2P a auditně průkazné dokumentace účetních procesů. Disponujeme profesionálně spravovaným vlastním systémem správy informací o produktech, který spolehlivě a automaticky poskytuje data v požadovaném klasifikačním standardu a výměnném formátu. Úspory procesních nákladů z DENIOSu dokonce přenášíme na naše zákazníky formou úsporného bonusu, navíc za speciálních podmínek, které závisí na příslušném nákupním množství.
Felix Förster: V žádném případě! Přes veškerou snahu o automatizaci nelze osobní poradenství nahradit. Ochrana osob a životního prostředí závisí na vhodných ochranných opatřeních a ta zase na individuálním posouzení rizik. V úvahu je třeba brát i mezinárodní rozdíly v legislativě. Není náhodou, že poradenské služby jsou pevným pilířem uceleného portfolia služeb společnosti DENIOS. Ty lze poskytovat mnoha způsoby, ať už prostřednictvím chatu, telefonu, online setkání nebo konzultací na místě. Zákazníkům jsme také kdykoli k dispozici v našem sídle v Bad Oeynhausenu pro jednání nebo prohlídku výroby. Chceme za každou cenu vyloučit chybné objednávky a poskytnout našim zákazníkům ty nejlepší možné odborné znalosti a služby. Protože máme velmi širokou základnu, známe velmi dobře požadavky nejrůznějších odvětví a oborů a můžeme poskytnout odpovídající reference.
Felix Förster: Automatizovaný systém P2P snižuje riziko zbytečných nákladů a úsilí ve srovnání s manuálními procesy zadávání zakázek a zároveň zvyšuje transparentnost, dodržování předpisů a rychlost získávání zdrojů. Kombinace elektronického zadávání veřejných zakázek a udržitelnosti vede k pozitivním změnám ve způsobu, jakým společnosti organizují zadávání veřejných zakázek a jak přispívají ke globální agendě udržitelnosti. Řada největších mezinárodních společností v chemickém, automobilovém a potravinářském průmyslu již plně využívá výhod kompletní automatizace P2P s DENIOSem. S 18 lety zkušeností v oblasti e-businessu a více než 20 000 produkty je DENIOS jednoduše ideálním partnerem pro bezpečnostní vybavení provozů a bezpečnost práce v rámci elektronického zadávání zakázek.
Chtěli byste se dozvědět více o elektronickém zadávání veřejných zakázek? Podívejte se na následující stránku, kde se dozvíte vše o vašich výhodách a úsporách, našich partnerech a možnostech, jak nás kontaktovat.
Technické informace na této stránce byly sestaveny pečlivě a podle našeho nejlepšího vědomí a svědomí. Nicméně DENIOS nepřebírá žádnou záruku nebo zodpovědnost jakéhokoli druhu za aktuálnost, úplnost a správnost a to ani vůči čtenáři, ani vůči třetím osobám. Použití informací a obsahu pro Vaše vlastní účely je proto na Vaši zodpovědnost. V každém případě dodržujte místně a aktuálně platnou legislativu.
Zavolejte nám nebo nám napiště, ozveme se vám co nejdříve!